Us he de comunicar una mala notícia. Al llarg del dia d’avui, Hollywood morirà. Això si, només de forma virtual (menys mal!). Aquesta tragèdia es fa per donar suport a una bona causa que es celebra avui: el dia mundial contra la sida. L’associació Keep a Child Alive, creada per la cantant Alicia Keys, ha creat la iniciativa Buy Life, que debuta avui. A aquesta iniciativa s’hi han sumat un bon nombre de famosos usuaris de xarxes socials (bàsicament Facebook o Twitter), els quals tancaran els seus comptes a aquestes, com si haguessin mort.
Els internautes tenen la missió de ressuscitar als seus ídols. Com? Comprant les seves vides virtuals amb donacions que serviran per tractar els nens amb sida a Àfrica i a la Índia. A aquest projecte hi participen cantants com la Lady Gaga, en Justin Timberlake, l’Usher o la Jennifer Hudson; actors com l’Elijah Wood i la Katie Holmes; i altres com la tenista Serena Williams, la “model” Kim Kardashian i els fills de Will Smith. Cada un d’ells podrà tornar a activar el seu perfil un cop hagi recaudat un milió de dòlars. Sobre aquest projecte, l’Alicia Keys va declarar: “Diuen que les celebrities som productes comercials. El que hem fet ha estat posar-nos a la venda”.
Les donacions són totalment lliures per tal que tothom aporti el seu granet de sorra. Imagineu que cada un dels amics de la Lady Gaga a Facebook, que són més de 24 milions, donés un Euro... Seria brutal!
Així doncs, aquí tenim un bon exemple d’una unió perfecta: una bona causa + un bon grapat de famosos + xarxes socials = notorietat i bons resultats. També és un gran exemple de com, gràcies al bon ús del que coneixem com a interactivitat, es poden aconseguir beneficis per causes socials.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada