dimecres, 1 de desembre del 2010

Les causes socials mouen Hollywood.

Estimats interactuadors,

Us he de comunicar una mala notícia. Al llarg del dia d’avui, Hollywood morirà. Això si, només de forma virtual (menys mal!). Aquesta tragèdia es fa per donar s
uport a una bona causa que es celebra avui: el dia mundial contra la sida. L’associació Keep a Child Alive, creada per la cantant Alicia Keys, ha creat la iniciativa Buy Life, que debuta avui. A aquesta iniciativa s’hi han sumat un bon nombre de famosos usuaris de xarxes socials (bàsicament Facebook o Twitter), els quals tancaran els seus comptes a aquestes, com si haguessin mort.

Els internautes tenen la missió de ressuscitar als seus ídols. Com? Comprant les seves vides virtuals amb donacions que serviran per tractar els nens amb sida a Àfrica i a la Índia. A aquest projecte hi participen cantants com la Lady Gaga, en Justin Timberlake, l’Usher o la Jennifer Hudson; actors com l’Elijah Wood i la Katie Holmes; i altres com la tenista Serena Williams, la “model” Kim Kardashian i els fills de Will Smith. Cada un d’ells podrà tornar a activar el seu perfil un cop hagi recaudat un milió de dòlars. Sobre aquest projecte, l’Alicia Keys va declarar: “Diuen que les celebrities som productes comercials. El que hem fet ha estat posar-nos a la venda”.

Les donacions són totalment lliures per tal que tothom aporti el seu granet de sorra.
Imagineu que cada un dels amics de la Lady Gaga a Facebook, que són més de 24 milions, donés un Euro... Seria brutal!

Així doncs, aquí tenim un bon exemple d’una unió p
erfecta: una bona causa + un bon grapat de famosos + xarxes socials = notorietat i bons resultats. També és un gran exemple de com, gràcies al bon ús del que coneixem com a interactivitat, es poden aconseguir beneficis per causes socials.

El twitter de la Lady Gaga.

La Kim Kardashian mor virtualment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada